Προσφορές
2,875 προβολες
1 Σχόλιο

Black Friday Ελλάδα 2019: Ο απόλυτος οδηγός

Black Friday Ελλάδα 2019

Πλησιάζουμε στην “Black Friday / Μαύρη Παρασκευή” του 2019 και το διαδίκτυο κατακλύζεται από πληροφορίες που επισημαίνουν πως για άλλη μία χρονιά θα υπάρξουν τρομερές εκπλήξεις και στην Ελλάδα, με έναν αμέτρητο αριθμό μεγάλων και λιγότερο γνωστών καταστημάτων να συμμετάσχουν σε αυτό το “Εμπορικό Πανηγύρι”. Φέτος τα πάντα ξεκινούν στις 29 Νοέμβρη!

Για τους μη καλά ενημερωμένους, εκείνη την ημέρα καταγράφονται μεγάλοι τζίροι στα μεγάλα καταστήματα, με τους πολίτες να εκμεταλλεύονται τις υψηλές εκπτώσεις.

Τι ακριβώς είναι αυτό που ονομάζουμε ” Black Friday “;

Black Friday Ελλάδα 2019

Το έθιμο με τις απίστευτα μεγάλες εκπτώσεις προέρχεται από τις Ηνωμένες πολιτείες της Αμερικής. Ακολουθεί μετά τη μεγάλη εθνική εορτή των Ευχαριστιών (Thanksgiving), η οποία γιορτάζεται την 4η Παρασκευή κάθε Νοέμβρη και σηματοδοτεί την αρχή της Χριστουγεννιάτικης εμπορικής περιόδου και φυσικά είναι συνυφασμένη με τις μεγάλες προσφορές που κάνουν τα εμπορικά καταστήματα εκείνη τη μέρα.

Πότε ήρθε ο θεσμός στην χώρα μας

Για να λέμε την πικρή αλήθεια, ο θεσμός αυτός ισχύει στην άλλη Ήπειρο για πολλά χρόνια. Επί ελληνικού εδάφους, διάφορα διαδικτυακά αλλά και φυσικά καταστήματα, άρχισαν να τιμούν την Black Friday από τον Νοέμβριο του 2016 προσκομώντας θετικές αντιδράσεις και αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τη δημοτικότητα της αγοραστικής γιορτής. Τα θεμιτά αποτελέσματα προκύπτουν βάση έρευνας που διεξήχθη από την έγκυρη εταιρεία Picodi, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως σχεδόν 2 στους 5 Έλληνες γέμισαν τα καλάθια τους με αφορμή τις τρομερές εκπτώσεις της Black Friday. 

Οι υπολογισμοί που έγιναν, φανέρωσαν τα εξής αποτελέσματα: Σχεδόν το 14,8% των καταναλωτών έδειξαν μια ιδιαίτερη προτίμηση στο να κάνουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου, ενώ το 20,7% επισκέφθηκαν φυσικά καταστήματα για να αποκτήσουν προϊόντα που επιθυμούσαν σε χαμηλές τιμές.

Πως προέκυψε η χρήση του ονόματος “Black Friday”;

Αυτό που επικρατεί σαν άποψη είναι πως ο όρος έχει να κάνει με την κερδοφορία των επιχειρήσεων την ημέρα των εκπτώσεων, σε αντίθεση με τη ζημία που είχαν την υπόλοιπη χρονιά. Οι επιχειρήσεις λοιπόν, εκείνη τη μέρα, περνούσαν από τα “κόκκινα” (ζημία) στα “μαύρα” (κερδοφορία).

Κατά το περασμένος έτος, το συνολικό χρηματικό ποσό που οι Έλληνες ξόδεψαν ήταν 206 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ σε σχέση με μία κανονική Παρασκευή ο τζίρος ήταν αυξημένος κατά 1.600%.

Cyber Monday

Πριν αφήσεις στην άκρη τις σακούλες με τα ψώνια που έκανες με αφορμή την Black Friday, ετοιμάσου για τον θεσμό του Cyber Monday που ξεκινά από 2 Δεκεμβρίου στην Ελλάδα. Η αρχή έγινε από καταστήματα της Αμερικής το 2005 με στόχο να ενθαρρύνουν τον κόσμο να ψωνίζει online.  

Διάβασε επίσης: Τα καλύτερα κινητά που θα έρθουν το 2020

Τάσεις καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα ως προς την πλειοψηφία τους. Πάντως από το 2016 έως και το 2018, εάν και πολλοί πιστεύουν ότι τα ηλεκτρονικά είδη είναι αυτά που κερδίζουν την προσοχή πολλών εκείνες τις ημέρες, μελέτες δείχνουν πως οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως ρούχα, μετά ακολουθούν οι mobile συσκευές (smartphones, tablets, gadgets) και μικρότερο ενδιαφέρον υπάρχει για βιβλία.

Black Friday: Οι καλύτερες ιστοσελίδες για να προετοιμαστείς

Οι καταναλωτές προγραμματίζουν να κάνουν τις μεγάλες τους αγορές την ημέρα της “Μαύρης Παρασκευής” ελπίζοντας πως θα επωφεληθούν στο έπακρο από τις μειωμένες τιμές. Αναμένεται να αντικρίσουμε πάλι τεράστιες ουρές έξω από γνωστά καταστήματα και φυσικά μεγάλη υστερία για να προλάβουν όλοι να αποκτήσουν τα προϊόντα που θέλουν!

Σαν καταναλωτής εκείνο που πρέπει να κάνεις είναι μια εγγραφή στο newsletter μεγάλων γνωστών αλυσίδων για να σου έρθει απευθείας το σχετικό μήνυμα για εκείνη την ημέρα ώστε να μην σου ξεφύγει καμία προσφορά. Άλλωστε ήδη υπάρχουν και σχετικά banner με τον τίτλο “Black Friday Ελλάδα 2019”. Τα καταστήματα αυτά που διαθέτουν και e-shop είναι:

Το Plaisio.gr με την είσοδο του στην αγορά των λευκών συσκευών, αναμένεται να έχει τη ημέρα του Black Friday μεγάλες εκπτώσεις και σε αυτή την κατηγορία προϊόντων, άρα εάν θες να εξοπλίσεις το νέο σου σπίτι με καινούργια κουζίνα, ψυγείο, κ.ά, περίμενε μερικές εβδομάδες, έρχεται το Black Friday Ελλάδα 2019!

Επίσης, το Public συνεργάζεται στενά με την Media Markt οπότε σύντομα θα υπάρξουν νέες εκπλήξεις για να μπορούν να ανταγωνιστούν τους υπολοίπους. Τέλη Νοέμβρη θα γεμίσουν τα καταστήματά τους με απίστευτες προσφορές. Την περασμένη χρονιά, το Public πρώτο έβγαλε προσφορά για το iPhone 6 με 199 ευρώ και ξεπούλησε σε λίγες ώρες. Ακολούθησαν εταιρείες με το iPhone 6s σε τιμές των 340 ευρώ λαμβάνοντας γρήγορη αντάποκριση από τους καταναλωτές.

Ο Germanos.gr θα αναδιαμορφώσει τις τιμές πολλών τηλεφώνων εκείνη την ημέρα και σίγουρα θα υπάρξουν πραγματικές ευκαιρίες.

Ο kotsovolos δεν μας απογοήτευσε πέρυσι με την πτώση τιμών για να γιορτάσει τον όλο θεσμό, άρα θα το επαναλάβει και φέτος.

Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος δίνουν το παρών!

Black Friday Ελλάδα 2019

“Ναι” λένε αυτή την χρονιά και οι αλυσίδες super market Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος που δηλώνουν ότι τους αρέσει το έθιμο της Black Friday. Οι δύο κολοσσοί των σούπερ μάρκετ θα συμμετέχουν και θα μας ξετρελάνουν με τις χαμηλές τους κοστολογήσεις.

Το καλύτερο που σκέφτηκε ο όμιλος Σκλαβενίτη, είναι να ανακοινώσει εκπτώσεις 20% σε είδη σπιτιού και εποχιακών ειδών, ενώ ο AB Βασιλόπουλος θα αυξήσει το σύνολο πόντων, προσφέροντας έξτρα πόντους στην κάρτα AB Plus στις 100 πρώτες παραγγελίες μέσω του online store της εταιρείας.

H πλήρης λίστα που δόθηκε στον Τύπο από εταιρείες που συμμετέχουν στο “Πάρτυ διάλυσης τιμών-Black Friday Ελλάδα 2019”, είναι η παρακάτω:

Πρόσεξε τα εξής στις online αγορές σου:

  • Σου άρεσε η τιμή σε ένα προϊόν που βρήκες σε άγνωστο για σένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Πρώτα έλεγξε εάν υπάρχει φυσική έδρα και ψάξε για στοιχεία επικοινωνίας ώστε να σου δοθούν και τηλεφωνικά τα απαραίτητα στοιχεία για να νιώσεις ασφαλής. Όλα αυτά πρέπει να βρίσκονται σε ευδιάκριτο σημείο μέσα στην σελίδα του καταστήματος και φυσικά καλό θα ήταν να υπάρχει σταθερό τηλέφωνο επικοινωνίας.
  • Διάβασε τους όρους χρήσης και αγοράς για να μην έχεις αργότερα αρνητική εμπειρία. Δες το κόστος μεταφορικών, πως γίνεται η πληρωμή και τι ισχύει σε περίπτωση που χρειαστεί επιστροφή το προϊόν σου.
  • Tσέκαρε εάν το κατάστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία κρυπτογράφησης SSL (Secure Sockets Layer). Κανονικά, στον περιηγητή σου πρέπει να γράφει https:// και όχι απλά http://. Ακόμη, θα βρεις κι έναν εικονίδιο από λουκετάκι.
  • Αμέσως μετά την διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, πρέπει να λάβεις κάποιο νέο email με την επιβεβαίωση της παραγγελίας σου.
  • Εάν έχει παρέλθει ο προκαθορισμένος χρόνος παράδοσης του προϊόντος και δεν το έχεις παραλάβει επικοινώνησε με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Σου ήρθε στην πόρτα η παραγγελία σου; Έλεγξε προσεκτικά εάν αυτό που παρέλαβες είναι αυτό που ήθελες και είδες στην σελίδα και φυσικά πρέπει να υπάρχει απόδειξη, διαφορετικά επικοινώνησε με το κατάστημα.
Tags: , , , ,

Διάβασε επίσης

1 Σχόλιο. Leave new

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.
You need to agree with the terms to proceed

Διάβασε επίσης: