Desktop Tools
4,247 προβολες

Software για αύξηση παραγωγικότητας : 5+1 λύσεις

εργαλεία παραγωγικότητας

Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά. Τι είναι παραγωγικότητα. Παραγωγικότητα είναι η επίτευξη στόχων μέσα σε ένα χρονικό πλαίσιο. Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της οποιαδήποτε επιχείρησης. Από ένα απλό περίπτερο (όντως, δεν είναι τρόπος του λέγειν) μέχρι μια μεγάλη πολυεθνική. Παλαιότερα σκαρφιζόντουσαν διάφορα τεχνάσματα για να επιτύχουν μια αύξηση στην παραγωγή και την απόδοση. Πλέον η διάδοση των Software για αύξηση παραγωγικότητας είναι τέτοια που το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να διαλέξεις το σωστό για σένα. Δεν είναι εύκολη δουλειά άλλα υπάρχουν αρκετές προτάσεις.

Δοκίμασε μερικά από αυτή τη λίστα :

1. Monday dot com

Το Monday dot com είναι είναι ένα εργαλείο διαχείρισης ομάδων, ώστε οι άνθρωποι να συνδέονται με τις δουλειές τους ασχέτως σε ποιο τομέα εργάζονται. Χρησιμοποιείται σε 140 χώρες. Διαθέτει ένα εντυπωσιακό περιβάλλον και η απλότητα στη χρήση του είναι ένα από τα δυνατά του χαρτιά. Περιλαμβάνει διάφορες λειτουργίες όπως customization, admin control, group management , private & public control, in-group chat και άλλα.

δες εδώ το λογισμικό!

2. Asana

Η φιλοσοφία πίσω από το Asana είναι να προσφέρει στις ομάδες που το χρησιμοποιούν την ευκαιρία να συνεργαστούν χωρίς εμπόδια. Ένα από τα δυνατά του σημεία είναι η επιλογές για παραμετροποίηση. Μπορείς να επιλέξεις μεταξύ παραδοσιακού ή kanban-style τρόπου εμφάνισης. Διαθέτει πληθώρα εργαλείων αναζήτησης και το καθαρό interface που διαθέτει παραμένει ίδιο σε Android και iOS

δες εδώ το λογισμικό!

3. Trello

Το φαινόμενο trello δημιουργήθηκε το καλοκαίρι του 2010 και σε ένα διάστημα μόλις 2 ετών αριθμούσε 500.000 μέλη. Είναι ιδανικό εργαλείο για όσους εργάζονται στους τομείς του marketing και HR. Ένας από τους λόγους που το κάνει τόσο ιδανική επιλογή είναι ότι μπορεί να συνεργαστεί άψογα με πάρα πολλές πλατφόρμες όπως οι: Google Drive, Slack και Jira. Η ταχύτητα, η ευκολία στο στήσιμο και στη χρήση και το γεμάτο εφαρμογές interface του (λίστες, αποθηκευτικό χώρο, προθεσμίες, ανάθεση εργασιών κλπ) είναι σίγουρα στα ατού του.

δες εδώ το λογισμικό!

4. Jira

Το software της Jira είναι ευέλικτο και θεωρείται από πολλούς η επόμενη γενιά των εργαλείων διαχείρισης

Η εταιρεία που το δημιούργησε δίνει τη δυνατότητα στου χρήστες του προγράμματος να το σχεδιάσουν και να το προσαρμόσουν σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής τους. Αυτό σημαίνει να έχεις έλεγχο των μακροπρόθεσμων στόχων, σχεδίων και στρατηγικών, την κατάσταση εργασίας του σήμερα και πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο. Επιπλέον όλο το interface μπορεί να παραμετροποιηθεί.

Να τονίσουμε πως η Atlassian Cloud δεν υποστηρίζει πολλαπλά domain,subdomains και domain aliases στα Google Apps.

δες εδώ το λογισμικό!

5. Evernote Business

Το Evernote δημιουργήθηκε το 2008 και ως το 2011 μετρούσε 11 εκατομμύρια χρήστες! Η εταιρεία στηρίχθηκε στην υπόθεση ότι η ανάγκη του κόσμου για ταχύτητα και μετάδοση πληροφοριών θα αυξανόταν όλο και περισσότερο και πως το προϊόν τους θα κάλυπτε αυτή την ανάγκη επαρκώς. Αυτό το προϊόν μπορεί να φέρει σε επαφή μεγάλες ομάδες ατόμων εξαιτίας της λειτουργικότητας και της προσαρμοστικότητας του. Οι βασικές του λειτουργίες είναι η δημιουργία εγγράφων, η συνεργασία σε project και η αποθήκευση πληροφοριών. Το εκπληκτικό είναι πως όλα αυτά τα κάνεις από ένα σημείο!

Επιπλέον μπορείς να κάνεις εύκολα αναζήτηση πληροφοριών καθώς περιλαμβάνει εξαιρετικά εργαλεία αναζήτησης καθώς επίσης και συνεργασία με εργαλεία που ίσως ήδη χρησιμοποιεί κάποιος.

δες εδώ το λογισμικό!

6. Slack

Το Slack ιδρύθηκε το 2013 και ο σκοπός του είναι να γίνει ένας δίαυλος επικοινωνίας και συνεργασίας. Ο όρος παραγωγικότητα βρίσκεται στο επίκεντρο. Δεν έχει σημασία τι είδους εργασία είναι αυτή που κάνεις. Διαχείριση project, πρόσληψη κάποιου εργαζομένου, επίβλεψη σε πωλήσεις, συμβόλαια. Σε όλους τους τομείς το Slack θα σε καλύψει και θα σου φανεί χρήσιμο. Τα βασικά σημεία που αξίζουν την προσοχή μας είναι οι πλήρως customizable ειδοποιήσεις και η απρόσκοπτη συνεργασία τους με άλλες εφαρμογές σχετικές τη διαχείριση καθώς με τα εργαλεία γραφείου. Σημειώστε πως η δωρεάν έκδοσή του δεν περιλαμβάνει την αρχειοθέτηση των μηνυμάτων σας αν και διαθέτει πάρα πολλά χαρακτηριστικά.

Ποιο Software για αύξηση παραγωγικότητας να διαλέξω: ο επίλογος

Όπως είπαμε και στην εισαγωγή τα εργαλεία που μας προσφέρει σήμερα η τεχνολογία , ειδικά σε έναν καιρό που η ανάγκη τηλε-συνεργασίας και τηλε-εργασίας είναι πιο επιτακτική από ποτέ είναι πολλά! Μην αφήνεις την τεχνολογία να σε αφήσει πίσω. Τουναντίον, αξιοποίησε την. Δοκίμασε μερικά από τα προγράμματα που διάβασες και σίγουρα θα δεις το επίπεδο οργάνωσής σου να απογειώνεται.

Θέλεις μερικά ακόμα tips για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου; Δες εδώ

Tags: software, λιστες, παραγωγικότητα

Διάβασε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.
You need to agree with the terms to proceed

Διάβασε επίσης:
Exit mobile version