Apple Mobile NewsΝέα
2,604 προβολες

Μήνυση στην Apple: Εκατομμύρια κάτοχοι iPhone κατά του αμερικανικού κολοσσού

Μήνυση στην Apple Εκατομμύρια κάτοχοι iPhone κατά του αμερικανικού κολοσσού

Η Apple, έχει καταφέρει με τα χρόνια να θεωρείται η μεγαλύτερη-καλύτερη εταιρεία σε ό,τι αφορά την παραγωγή κι εμπορία κινητών συσκευών. Λόγω του design και του ιδιαίτερου λογισμικού της, η Apple έχει επιτύχει να “χτίσει” ένα τεράστιο brand με εκατομμύρια φανατικούς υποστηρικτές. Ωστόσο, όσοι και να είναι οι χρήστες – κάτοχοι κινητών συσκευών που λατρεύουν την Apple, υπάρχουν και αυτοί που έχουν τις αμφιβολίες τους. Με αφορμή αυτό στο παρακάτω άρθρο θα δεις για ποιον λόγο κινήθηκαν νομικά κι έκαναν μήνυση στην Apple εκατομμύρια κάτοχοι iPhone.

Διάβασε επίσης: Μήνυση της Adidas στη Nike: Γιατί πηγαίνουν στα δικαστήρια;

Η μήνυση στην Apple: 25 εκατομμύρια χρήστες κινούνται νομικά κατά της αμερικανικής εταιρείας

Για ένα γεγονός 5 χρόνια πριν κινούνται νομικά πάρα πολλοί χρήστες iPhone στο Ηνωμένο Βασίλειο ζητώντας αποζημίωση από την Apple. Ο εκπρόσωπος των δυσαρεστημένων καταναλωτών, Justin Gutmann, εκφράζει την κοινή οπτική υποστηρίζοντας πως η Apple παραπλάνησε τους ίδιους της τους πελάτες.

Η παραπλάνηση αυτή έχει να κάνει με μία αναβάθμιση. Ειδικότερα, όπως υποστηρίζουν αυτοί που επέλεξαν να ακολουθήσουν τη νομική οδό, η αγωγή κατά της Apple έχει να κάνει με την εισαγωγή ενός εργαλείου διαχείρισης ενέργειας που κυκλοφόρησε σε μια ενημέρωση λογισμικού στους χρήστες iPhone τον Ιανουάριο του 2017, για την καταπολέμηση προβλημάτων απόδοσης και την αποτροπή του απότομου τερματισμού λειτουργίας παλαιότερων συσκευών.

Ωστόσο, οι χρήστες των iPhone θεωρούν πως η αναβάθμιση αυτή όχι μόνο δεν είχε οφέλη, αλλά αντιθέτως έριξε την απόδοση των συσκευών επίτηδες, ώστε οι χρήστες να τις αντικαταστήσουν ή να αγοράσουν καινούρια προϊόντα κι εξαρτήματα. Οι διαμαρτυρόμενοι υπογραμμίζουν επίσης πως η επιβάρυνση αυτή στις συσκευές της Apple πήγαζε από το γεγονός πως η εταιρεία δεν ήθελε να αντικαταστήσει δωρεάν τις προβληματικές μπαταρίες στις συσκευές της.

Η πιθανότητα αποζημίωσης και η απάντηση της Apple

Με αυτήν την κατηγορία οι εκπρόσωπο των δυσαρεστημένων καταναλωτών απαιτούν αποζημίωση από την κορυφαία εταιρεία τεχνολογικών ειδών. Σύμφωνα μάλιστα με αναφορές, στην περίπτωση που δικαιωθούν οι ενάγοντες, η αποζημίωση που θα δοθεί από την Apple σε 25 εκατομμύρια χρήστες iPhone μπορεί να ξεπεράσει τα 700 εκατομμύρια δολάρια συνολικά

Η ίδια η Apple υποστηρίζει πως ποτέ στα χρονικά δεν προέβη σε τέτοιες πράξεις, δηλαδή να επιβαρύνει σκόπιμα τη διάρκεια ζωής οποιουδήποτε προϊόντος της ή να υποβαθμίσει την εμπειρία χρήστη, για να προωθήσει τυχόν “αναβαθμίσεις”. Συγκεκριμένα, τόνισε πως “στόχος της ήταν πάντα να δημιουργεί προϊόντα που αγαπούν οι πελάτες της και το να κάνει τα iPhone να διαρκούν όσο το δυνατόν περισσότερο”.

Μένει επομένως να δούμε πως θα εξελιχθεί το όλο ζήτημα και αν τέλει θα υπάρξει κάποιος συμβιβασμός.

Διάβασε επίσης: Το Youtube Music προσπαθεί να ξεπεράσει το Spotify

Tags: , , , , ,

Διάβασε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.
You need to agree with the terms to proceed

Exit mobile version