Το Tiktok αποτελεί, όπως έχουμε ξαναπεί το πιο hot μέσο κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή. Όπως λοιπόν μπορεί να καταλάβει ο καθένας, πέρα από ένα μέσο ψυχαγωγίας και διασκέδασης, είναι πλέον και ένα μέσο διαφήμισης. Πάρα πολλές είναι οι επιχειρήσεις που διοργανώνουν τις καμπάνιες τους μέσω της πλατφόρμας. Και για αυτόν τον λόγο, το Tiktok πλέον παρέχει μαθήματα διαφήμισης μέσω του δωρεάν προγράμματος “Follow me”.
Διάβασε επίσης: Blackout Challenge: Επιτέλους το Tiktok συμμορφώνεται
Follow me: Το πρόγραμμα για τα δωρεάν μαθήματα διαφήμισης στο Tiktok
Το πρόγραμμα διάρκειας έξι εβδομάδων, που ονομάζεται «Follow Me», περιλαμβάνει οδηγούς βήμα προς βήμα που διδάσκουν στις επιχειρήσεις πώς να χρησιμοποιούν το TikTok για να αναπτύξουν τις εταιρείες τους. Τα μαθήματα διαφήμισης είναι δωρεάν για εγγραφή και θα περιλαμβάνουν μαθήματα σχετικά με την εκτέλεση καμπανιών στο TikTok και συμβουλές από επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.
Σχεδόν άγνωστες επιχειρήσεις ή προϊόντα που γίνονται viral είναι ένα από τα χαρακτηριστικά του TikTok, όπου μια επίσκεψη σε ένα εστιατόριο και ένα βίντεο με ένα σφουγγάρι κουζίνας έχουν τις ίδιες πιθανότητες να το δουν εκατομμύρια. Εξού και πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων έχουν στραφεί στο TikTok για να προωθήσουν τις εταιρείες τους. Τα νέα μαθήματα διαφήμισης του TikTok θα μπορούσαν να ενσωματώσουν περισσότερες επιχειρήσεις που κυνηγούν την επιτυχία και να τις μετατρέψουν σε διαφημιστές.
Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε πως τους τελευταίους μήνες, το TikTok εισήγαγε περισσότερους τρόπους για τους δημιουργούς να κερδίζουν χρήματα μέσω της διαφήμισης στην πλατφόρμα. Τον Μάιο, η εταιρεία είπε ότι θα αρχίσει να μοιράζεται τα έσοδα από διαφημίσεις με ορισμένους δημιουργούς, οι οποίοι θα έπαιρναν το 50 τοις εκατό όταν οι διαφημίσεις προβάλλονται μαζί με βίντεο με κορυφαία απόδοση. Λίγο αργότερα, το TikTok ανακοίνωσε το “Branded Mission”, μια λειτουργία που επιτρέπει στους διαφημιστές να ζητούν βίντεο από δημιουργούς, οι οποίοι ουσιαστικά δημιουργούν περιεχόμενο βάσει προδιαγραφών με επιλεγμένες αναρτήσεις για να αποτελέσουν τις αντίστοιχες διαφημίσεις.
Σίγουρα οι νέοι επιχειρηματίες καλό θα ήταν να ψάξουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Η διαφήμιση με όλο αυτήν την απήχηση των social media έχει αλλάξει πολύ. Επομένως, συνίσταται όποιος θέλει να προωθήσει τη δουλειά του να δοκιμάσει και το Tiktok.
Διάβασε επίσης: Unmentioning στο Twitter: Η λειτουργία είναι πλέον διαθέσιμη για όλους