Η Microsoft σχεδιάζει να φέρει διαφημίσεις σε δωρεάν παιχνίδια του Xbox και αυτή τη στιγμή αξιολογεί εταιρείες adtech που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη διαχείριση του νέου αποθέματος διαφημίσεων εντός παιχνιδιού. Η υποτιθέμενη κίνηση θα επιτρέψει στους προγραμματιστές που εργάζονται σε δωρεάν παιχνίδια να πουλήσουν “διαφημιστικό χώρο”. Αυτό είναι πιθανό να βοηθήσει τη Microsoft να προσελκύσει περισσότερους προγραμματιστές για τη δημιουργία νέων δωρεάν παιχνιδιών για το Xbox. Με αυτόν τον τρόπο οι developers θα μπορούσαν να έχουν έσοδα από τη δημιουργία δωρεάν παιχνιδιών.
Η Microsoft ψάχνει έναν τρόπο που θα επιτρέπει στους διαφημιστές να τοποθετούν διαφημίσεις σε δωρεάν παιχνίδια Xbox . Λέγεται ότι οι διαφημίσεις στοχεύουν στο να μην διαταράξουν την εμπειρία του χρήστη. Για παράδειγμα θα εμφανίζονται ως ψηφιακές πινακίδες στα παιχνίδια με αγώνες αυτοκινήτων κλπ.
Δεν είναι σαφές εάν η Microsoft θα προσφέρει άλλους τύπους διαφημίσεων εντός του παιχνιδιού, όπως skins avatar και διαφημίσεις βίντεο. Ωστόσο, ακούγεται ότι η δυνατότητα προβολής διαφημίσεων μέσω δωρεάν παιχνιδιών Xbox θα είναι διαθέσιμη από το τρίτο τρίμηνο του 2022. Ουσιαστικά, η Microsoft με αυτόν τον τρόπο επιδιώκει να προσελκύσει περισσότερους διαφημιστές στην κονσόλα της. Τα έσοδα από διαφημίσεις θα μοιράζονται στους προγραμματιστές παιχνιδιών και τις εταιρείες adtech.
Όμως, η ιδέα περί εισαγωγής διαφημίσεων στα free-to-play παιχνίδια του Xbox δεν είναι κάτι καινούριο. Οι αρχικές συζητήσεις για τη δημιουργία ενός δικτύου διαφημίσεων στο Xbox εντός παιχνιδιού λέγεται ότι ξεκίνησαν περίπου το 2018 ή το 2019. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι η διαδικασία επιταχύνεται με την κυκλοφορία των πιο πρόσφατων μοντέλων Xbox Series S και Series X.
Διάβασε επίσης: Εξελίξεις με Elon Musk: Θέλει να εξαγοράσει την Twitter
Μία από τις κύριες ανησυχίες που λέγεται ότι έχει η Microsoft σχετικά με αυτό το project είναι η πιθανότητα διακοπής κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.. Η εταιρεία λέγεται ότι θέλει να επιλέξει μόνο επιλεγμένες μάρκες που θα μπορούν να τοποθετούν διαφημίσεις σε δωρεάν παιχνίδια του Xbox.
Η Microsoft φέρεται επίσης να μην έχει πρόθεση να επιτρέψει στους διαφημιστές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα που συλλέγει από αναζητήσεις στο Bing, για να στοχεύουν παίκτες του Xbox.
Ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με το εάν η Microsoft έχει ήδη παρουσιάσει το νέο project με τις διαφημίσεις δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Μάλιστα, η εταιρεία υπογράμμισε πως πάντα ψάχνει τρόπους να βελτιώνει την εμπειρία για τους παίκτες και τους developers.
Σημειωτεόν ότι η Microsoft εξαγόρασε πρόσφατα την Activision Blizzard, η οποία διαθέτει ένα εγγενές δίκτυο διαφημίσεων και την πλατφόρμα adtech Xandr. Τα στοιχεία ενεργητικού αυτών των δύο εταιρειών είναι πιθανό να τη βοηθήσουν να ξεκινήσει το νέο project και να φέρει νέα μοντέλα εσόδων από διαφημίσεις στο Xbox με την πάροδο του χρόνου.
Η ιδέα της εμφάνισης διαφημίσεων σε παιχνίδια, όπως είπαμε παραπάνω, δεν είναι καινούρια. Οι εταιρείες στο παρελθόν το έχουν επιχειρήσει ακόμα και σε παιχνίδια επί πληρωμή. Ωστόσο, η προσέγγιση της Microsoft φαίνεται να στοχεύει στην προσέλκυση προγραμματιστών να δημιουργήσουν περισσότερα δωρεάν παιχνίδια υποστηρίζοντας εγγενώς διαφημίσεις εντός παιχνιδιού από συγκεκριμένες μάρκες.
Διάβασε επίσης: Eneba: η Amazon των βιντεοπαιχνιδιών