How-To Web
2,911 προβολες

How to: Επιστροφή χρημάτων στο Playstation Store

How to Επιστροφή χρημάτων στο Playstation Store

Αγόρασες ποτέ ένα παιχνίδι PS5 μέσω του PlayStation Store, μόνο για να συνειδητοποιήσεις ότι είτε αγόρασες λάθος παιχνίδι είτε λάθος έκδοση, και αμέσως πανικοβλήθηκες για το κενό στο πορτοφόλι σου; Χάρη στην πολιτική που ακολουθεί το Playstation για την επιστροφή χρημάτων, δεν χάνονται όλα, εφόσον πληροίς τις πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις για τις οποίες μπορείς να επικοινωνήσεις με την υποστήριξη πελατών του PlayStation για να ξεκινήσεις τη διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σου.

Διάβασε επίσης: Playstation Stars: Η Sony φέρνει ένα πρόγραμμα ανταμοιβής για τους παίκτες

Δικαιούσαι το refund; Κριτήρια και προϋποθέσεις

Όλες σχεδόν οι πλατφόρμες ακολουθούν μία συγκεκριμένη πολιτική επιστροφής χρημάτων, με καλύτερη αυτή του Steam για τα παιχνίδια στον υπολογιστή. Παράλληλα, θα μπορούμε να πούμε πως και η διαδικασία για την επιστροφή χρημάτων στο Playstation Store είναι καλή, αλλά είναι αρκετά “αυστηρή και περιοριστική”.

Συγκεκριμένα, κάθε φορά που αγοράζεις ένα παιχνίδι PS5 ψηφιακά, μοιράζεται αυτόματα την ίδια περίοδο χάριτος 14 ημερών για επιστροφές χρημάτων όπως κάνουν τα παιχνίδια στο Steam. Το μειονέκτημα είναι ότι από εκεί και πέρα, η πολιτική επιστροφής χρημάτων του PlayStation είναι πολύ πιο αυστηρή. Συνήθως, οι πωλήσεις ψηφιακών παιχνιδιών θεωρούνται οριστικές στο σημείο αγοράς. Εάν ξεκινήσεις δηλαδή να κατεβάζεις και να παίζεις το παιχνίδι, θα χάσεις αμέσως το δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Ενδέχεται να υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις όπου ένα παιχνίδι φέρεται να είναι ελαττωματικό, όπου η Sony μπορεί να κάνει μια εξαίρεση και να χαλαρώσει την πολιτική επιστροφής χρημάτων στο PlayStation.

Ως επί το πλείστον, ωστόσο, θα δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων για το PlayStation μόνο εάν δεν έχεις ακόμη κατεβάσει το παιχνίδι μετά την αγορά. Τα σενάρια όπου αυτό μπορεί να συμβαίνει περιλαμβάνουν την αγορά του λάθος παιχνιδιού (ή της έκδοσης ενός παιχνιδιού) κατά λάθος ή εάν κάποιος έχει αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό σου και αγόρασε ένα παιχνίδι χωρίς τη συγκατάθεσή σου.

Να πούμε βέβαια πως η πολιτική για την επιστροφή χρημάτων του PlayStation είναι λιγότερο αυστηρή όταν πρόκειται για προπαραγγελίες. Εάν έχεις δηλαδή προπαραγγείλει ένα παιχνίδι μέσω του PlayStation Store, θα μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων ανά πάσα στιγμή πριν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού.

Πώς θα κάνεις αίτηση για επιστροφή χρημάτων για παιχνίδια στο Playstation Store

Η διαδικασία για να αιτηθείς επιστροφή χρημάτων στο Playstation είναι λιγάκι περίεργη. Αρχικά, θα πρέπει να πας στο refund page της σελίδας του Playstation. Μετά, θα πρέπει να επιλέξεις το PS Store & Refunds και μετά το Playstation Store Refunds.

Παλαιότερα υπήρχε η επιλογή να συμπληρώσεις μία φόρμα τύπου email. Τώρα θα πρέπει να πατήσεις στο Live chat και να περιγράψεις το πρόβλημά σου πατώτντας στις διάφορες επιλογές που σου εμφανίζει ο agent στο chat για να καταχωρηθεί αισίως το αίτημά σου.

Αφού ολοκληρώσεις με την περιγραφή, το Playstation θα σε ενημερώσει σχετικά με ότι έχει ληφθεί το αίτημά σου, και αφού εξεταστεί η περίπτωσή σου, θα ενημερωθείς σχετικά με το αν θα λάβεις ή όχι την επιστροφή χρημάτων.

Διάβασε επίσης: How-to: Πώς να αλλάξεις το username σου στο Playstation

Tags: epistrofi xrimaton sto Playstation, how to, Playstation refund, επιστροφή χρημάτων στο Playstation, επιστροφή χρημάτων στο PS Store

Διάβασε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Fill out this field
Fill out this field
Δώστε μια έγκυρη ηλ. διεύθυνση.
You need to agree with the terms to proceed

Exit mobile version