Πλέον μπορούμε με το πάτημα ενός κουμπιού από το κινητό μας να πραγματοποιήσουμε αγορές online. Κι επειδή χρειαζόμαστε την απαραίτητη ασφάλεια, πολλές φορές χρησιμοποιούμε υπηρεσίες όπως η PayPal. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάνουμε ένα λάθος με την παραγγελία και δε θέλουμε εν τέλει την αγορά την οποία ολοκληρώσαμε. Υπάρχει η δυνατότητα για επιστροφή χρημάτων στην PayPal; Και όμως γίνεται! Παρακάτω λοιπόν θα δούμε τη διαδικασία.
Διάβασε επίσης: Επιστροφή χρημάτων στο Play Store της Google (η διαδικασία)
Ποιά διαδικασία πρέπει να ακολουθήσεις για να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων μέσω PayPal;
Η διαδικασία για επιστροφή χρημάτων στην PayPal είναι σχετικά εύκολη. Ακολούθησε απλώς τα παρακάτω βήματα:
1. Αρχικά, άνοιξε τη σελίδα της PayPal και αφού κάνεις σύνδεση με τον λογαριασμό σου, πήγαινε στο Dashboard σου.
2. Εκεί, θα πρέπει να πας δεξιά και να πατήσεις στο εικονίδιο που γράφει More.
3. Εν συνεχεία, πάτα από κάτω στην επιλογή Go to Resolution Centre.
4. Στη σελίδα που ανοίγει πρέπει να πατήσεις στο μπλε πλαίσιο που γράφει Report a problem.
5. Μετά, θα πρέπει να βρεις τη συναλλαγή για την οποία θέλεις να αναφέρεις το πρόβλημά σου.
6. Αφού επιλέξεις τη συναλλαγή, πάτα το Continue.
7. Ύστερα, θα πρέπει να εξηγήσεις το πρόβλημα που έχεις με την εν λόγω συναλλαγή και να γράψεις το προσδοκώμενο ποσό για την επιστροφή χρημάτων στην PayPal. Μόλις τα ολοκληρώσεις πάτα το Continue.
8. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ενημερώσεις την PayPal για το αν έχεις επικοινωνήσει με τον πωλητή για το πρόβλημα επιλέγοντας Yes ή No και πατώντας το Continue.
9. Τέλος, πρόσθεσε κάποιες έξτρα πληροφορίες που θεωρείς ότι είναι απαραίτητες (όπως πχ ένα σχετικό αρχείο) και πάτα απλά το submit.
Με αυτόν ουσιαστικά τον τρόπο ανοίγεις ένα dispute με τον πωλητή σου μέσω PayPal, ο οποίος έχει ένα χρονικό περιθώριο να εξετάσει το αίτημά σου για επιστροφή χρημάτων και να ενεργήσει αναλόγως.
Διάβασε επίσης: How to: Επιστροφή χρημάτων στο Playstation Store