Έχουμε κάποια ευχάριστα και κάποια δυσάρεστα νέα για τον βασιλιά των streaming πλατφορμών, Τα καλά νέα είναι ότι σε λίγες ημέρες θα είναι διαθέσιμες οι πρώτες ταινίες Spiderman στο Netflix. Τα κακά νέα από την άλλη, είναι η μεγάλη απώλεια συνδρομητών του Netflix, με το τελευταίο τρίμηνο (Απριλίου-Ιουλίου) η πλατφόρμα να χάνει 1 εκατομμύριο συνδρομητές.
Διάβασε επίσης: Netflix & Microsoft: Συνεργάζονται για το οικονομικό πακέτο με τις διαφημίσεις
Η πρώτη τριλογία Spiderman διαθέσιμη στο Netflix από 1 Αυγούστου
Τα superhero movies έχουν τη μερίδα του λέοντος στη μικρή και τη μεγάλη οθόνη. Αυτό είναι προφανές. Και ένας από τους αγαπημένους υπερήρωες, ο Spiderman, έχει καταφέρει να μαγνητίσει το κοινό με τις πάρα πολλές ταινίες του.
Ωστόσο, κάτι στο οποίο όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε είναι ότι η καλύτερη τριλογία Spiderman είναι η πρώτη. Οι ταινίες Spiderman λοιπόν του Sam Raimi θα είναι διαθέσιμες για προβολή στο Netflix από την 1η Αυγούστου.
Η είδηση αυτή μας ήρθε μετά από ανακοίνωση της ίδιας της πλατφόρμας μέσω του Twitter. Και πραγματικά, τα νέα αυτά είναι εξαιρετικά. Όλοι οι fans ανυπομονούμε να δούμε ξανά τον Green Goblin και τους λοιπούς χαρακτήρες του πρώτου σύμπαντος του Spiderman στο Netflix.
Διάβασε επίσης: Stranger Things 4: Σπάει τα ρεκόρ ξεπερνώντας τις 1 δις ώρες προβολής
Ένα εκατομμύριο συνδρομητές έχασε το Netflix το τελευταίο τρίμηνο
Εδώ και καιρό έχουμε μιλήσει για την “κατρακύλα” του Netflix, με την πτώση των συνδρομητών και τις απολύσεις του προσωπικού. Ο streaming κολοσσός συνεχίζει σε αυτό το μονοπάτι χάνοντας συνεχώς συνδρομητές. Συγκεκριμένα, το τελευταίο τρίμηνο, δηλαδή από τον Απρίλιο μέχρι και τον Ιούλιο, υπολογίζεται πως το Netflix έχει χάσει σχεδόν 1 εκατομμύριο συνδρομητές.
Όμως, παρά τη γενική πτώση των μετοχών της πλατφόρμας και την απώλεια συνδρομητών, οι αριθμοί αυτοί είναι για κάποιους καλά νέα, όσο περίεργο και αν ακούγεται.
Εν ολίγοις, οι προβλέψεις για αυτό το τρίμηνο ήταν χειρότερες. Ειδικότερα, το Netflix ανέμενε μία απώλεια αναφορικά με τους συνδρομητές της τάξης των 2 εκατομμυρίων. Σημειωτέτον πως οι περισσότερες απώλειες συνδρομητών αφορούν στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, περιοχές που ο ανταγωνισμός στις streaming πλατφόρμες είναι τεράστιος.
Διάβασε επίσης: Skroutz: Το νέο πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” για αγορές χωρίς πιστωτική