Το Netflix, η πρωτοπόρος αυτή εταιρεία στον κόσμο του streaming, έχει χάσει αντικειμενικά την αίγλη της. Ήδη σε προηγούμενο άρθρο είδαμε τις μαζικές απολύσεις στο προσωπικό της, που συνέβησαν τον προηγούμενο μήνα. Για να “γλιτώσει” αυτήν την κατρακύλα, η δημοφιλής πλατφόρμα αποφάσισε να κάνει κάποιες κινήσεις, όπως για παράδειγμα το ριάλιτι “Squid Game The Challenge”. Ωστόσο, η προσπάθειά της να ξανανέβει στον θρόνο της, αφορά και σε άλλες κινήσεις. Ο λόγος αφορά στις διαφημίσεις στο Netflix καθώς και τις νέες απολύσεις.
Διάβασε επίσης: Google News: Οι αλλαγές στις Ειδήσεις Google που πρέπει να τσεκάρεις
Οι διαφημίσεις στο Netflix
Ο μεγάλος ανταγωνισμός και η “στασιμότητα” του Netflix, οδήγησαν στην πτώση του, δηλαδή έχασε συνδρομητές. Γι’ αυτόν τον λόγο, εδώ και κάποιο καιρό ακούμε συνεχώς για την εισαγωγή διαφημίσεων στην πλατφόρμα. Τις “φήμες” αυτές επιβεβαίωσε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος του Netflix Ted Sarandos.
Βέβαια, πρέπει να πούμε πως το Netflix δε θα περιέχει διαφημίσεις σε όλα τα πακέτα συνδρομών του. Ειδικότερα, αυτό που θα ενσωματώσει η πλατφόρμα είναι ένα νέο πακέτο. Το νέο αυτό πακέτο θα είναι πιο οικονομικό και θα περιλαμβάνει διαφημίσεις. Αυτό σημαίνει πως το Netflix θα ακολουθήσει το μοντέλο του Disney Plus σχετικά με τις διαφημίσεις.
Αν ισχύει αυτό, οι διαφημίσεις και στο Netflix θα διαρκούν γύρω στα 4 λεπτά ανά ώρα προβολής. Επίσης, δε γνωρίζουμε ακόμη το πότε θα γίνει διαθέσιμο αυτό το πακέτο συνδρομής.
Όπως και να έχει, το Netflix αποδεικνύει με αυτήν του την κίνηση ότι έχει “ταραχτεί” πάρα πολύ με τον ανταγωνισμό που υπάρχει πλέον στις streaming υπηρεσίες.
Το Netflix συνεχίζει τις απολύσεις
Όπως αναφέραμε ανωτέρω, τον Μάιο που μας πέρασε, το Netflix αποφάσισε να απολύσει 150 από τους εργαζομένους του. Ωστόσο, δε μένει εκεί. Μόλις μάθαμε ότι οι απολύσεις συνεχίζονται.
Συγκεκριμένα, το Netflix προέβη στην απόλυση ακόμα 300 εργαζομένων του βλέποντας πως χάνει έδαφος στη βιομηχανία του streaming.
Τι άλλο θα ακολουθήσει; Η ανακοίνωση για τα πακέτα συνδρομών που περιλαμβάνουν διαφημίσεις, η αύξηση των τιμών στις συνδρομές και η διακοπή της κοινής χρήσης κωδικών δε φτάνουν; Μήπως δε φταίνε όλα αυτά και πρέπει απλά το Netflix να κάνει νέες κινήσεις που αφορούν στη δημιουργικότητα;!
Διάβασε επίσης: Instagram και τεχνητή νοημοσύνη: Τι κάνει το AI εργαλείο που δοκιμάζει η πλατφόρμα