Όπως και πολλά άλλα social media, έτσι και το Instagram, έχει μετατραπεί από ένα απλό ψηφιακό μέσο διασκέδασης κι επικοινωνίας, σε κάτι άλλο, πολύ πιο σύνθετο. Ειδικότερα, είναι πολλοί εκείνοι πλέον που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για επαγγελματικούς σκοπούς, για να προωθήσουν δηλαδή τη δουλειά τους. Ωστόσο, η Meta ακολουθώντας μία διαφορετική θα λέγαμε προσέγγιση, καθιστά τώρα δυνατές τις αγορές στο Instagram μέσω του chat της πλατφόρμας.
Διάβασε επίσης: Έρχεται το Google Wallet που θα αντικαταστήσει το Google Pay
Αγορές στο Instagram! Πώς λειτουργούν;
Μόλις χθες μάθαμε από σχετική ανακοίνωση της Meta, πως πλέον οι χρήστες μπορούν να πραγματοποιούν αγορές στο Instagram χρησιμοποιώντας απλώς το chat της εφαρμογής. Πριν μιλήσουμε για το πως λειτουργεί το εν λόγω concept, να πούμε πως οι αγορές στο Instagram δεν είναι διαθέσιμες σε όλες τις περιοχές. (ναι καλά μάντεψες, προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη η λειτουργία στην Ελλάδα!)
Εν ολίγοις, το Instagram επιχειρεί να απλοποιήσει τις αγορές στην πλατφόρμα του χρησιμοποιώντας απλά τα dm. Συγκεκριμένα, μπορείς να στείλεις ένα άμεσο μήνυμα σε μια επιχείρηση σχετικά με ένα προϊόν που σε ενδιαφέρει και στη συνέχεια να πληρώσεις για αυτό το προϊόν μέσω του chat.
Εφόσον η αφίσα έχει επαγγελματικό λογαριασμό, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις να σου στείλουν αίτημα πληρωμής. Εκτός αν θέλεις προφανώς να συζητήσεις πρώτα για τις λεπτομέρειες του προϊόντος.
Από εκεί, η επιχείρηση μπορεί να δεχτεί την πληρωμή, να επιβεβαιώσει την αγορά σου και στη συνέχεια να συσκευάσει και να στείλει το προϊόν σου. Οι επιχειρήσεις μπορούν επίσης να μοιραστούν μαζί σου τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και τις πληροφορίες παρακολούθησης μέσω της ίδιας αλυσίδας άμεσων μηνυμάτων, ώστε να μπορείς να παρακολουθείς την πρόοδό της.
Σημειωτέον πως η εταιρεία υπόσχεται πως δεν υπάρχει κίνδυνος σχετικά με την ασφάλεια. Οι αγορές ολοκληρώνονται μέσω Pin, μέσω δαχτυλικού αποτυπώματος ή μέσω αναγνώρισης προσώπου. Συν τοις άλλοις, η Meta δε δημοσιοποιεί τα δεδομένα των αγορών σου, εκτός και αν επιλέξεις να τις συμπεριλάβεις στο προφίλ σου για τον εκάστοτε λόγο.
Η αλήθεια είναι πως μία τέτοια λειτουργία δεν έλειπε από το ίντερνετ. Όποια σελίδα και αν επισκεφθούμε μας ωθούν να πραγματοποιήσουμε αγορές. Ας μείνει και κάτι τέλος πάντων, το οποίο θα αφορά απλά στη διασκέδαση ή την ενημέρωσή μας!
Διάβασε επίσης: Συνδρομή στο Instagram; Τι ετοιμάζει η πλατφόρμα;