Υπήρξε ποτέ κάποια στιγμή όπου χρειάστηκε να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook για κάποιο πρόβλημα που αντιμετώπιζες; Ή μήπως για κάποια ερώτηση που ήθελες να κάνεις σχετικά με τα προσωπικά σου δεδομένα, τις σελίδες σου ή τις διαφημίσεις;
Μπορεί ακόμα να ήθελες να επικοινωνήσεις με την ομάδα του Facebook για να δημιουργήσεις σωστά ένα λογαριασμό για τα παιδιά σου ή για να μάθεις για ποιο λόγο σου απενεργοποίησαν τον λογαριασμό.
Σε τέτοιες περιπτώσεις όπου θέλεις να λύσεις ένα πρόβλημα ή να κάνεις μια ερώτηση, θα ήταν ιδιαίτερα βοηθητικό αν είχες μια λίστα με όλες τις φόρμες του Facebook για να λάβεις γρήγορη τεχνική υποστήριξη απευθείας από την ομάδα της ιστοσελίδας.
Στο σημερινό άρθρο, δημιουργήσαμε έναν αναλυτικό οδηγό με όλους τους κατάλληλους συνδέσμους για να έρχεσαι γρήγορα και εύκολα σε επικοινωνία με το Facebook.
Πως να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook και να λάβεις τεχνική υποστήριξη
Ενώ τα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα παρέχουν μερικές απλές φόρμες επικοινωνίας για τους χρήστες τους ώστε να μπορούν να αναφέρουν προβλήματα, το Facebook, από την άλλη πλευρά, παρέχει πάνω από 100 διαφορετικές φόρμες σχεδόν για κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίζεις.
Το Facebook παρέχει πάνω από 100 διαφορετικές φόρμες επικοινωνίας σχεδόν για κάθε πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι χρήστες του.
Οργανώσαμε όλες τις φόρμες μέσα σε κατηγορίες με αναλυτικές περιγραφές και οδηγίες για το πως να τις χρησιμοποιείς.
Σημείωση: Όταν έρχεσαι σε επικοινωνία με το Facebook, χρησιμοποίησε αγγλικά και όχι ελληνικά. Όταν τους γράφεις σε άλλη γλώσσα, δεν απαντάνε σχεδόν ποτέ (αν και στις περισσότερες φόρμες δεν χρειάζεται καν να γράψεις κάτι).
Πρόσβαση
- Περιορισμένη πρόσβαση (λόγο IP) – Αν προσπαθείς να επισκεφτείς το Facebook από μια IP (Internet Protocol) διεύθυνση η οποία είναι συσχετισμένη με το ISP (Internet Service Provider) για κακή συμπεριφορά, θα λαμβάνεις συνεχώς αυτό το σφάλμα.
- Προσβασιμότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες – Αυτή η φόρμα αναλαμβάνει όλα τα προβλήματα για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν βοηθητική τεχνολογία.
- Απενεργοποιημένος λογαριασμός – Συμπλήρωσε αυτή την φόρμα μόνο αν ο λογαριασμός σου απενεργοποιήθηκε επειδή έκανες κάποια παραβίαση.
- Διαφημίσεις Facebook και API Standard – Αν η εφαρμογή σου έχει εγκριθεί για βασική πρόσβαση στις Facebook διαφημίσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή τη φόρμα.
- Αίτηση προσωπικών δεδομένων – Πως να πάρεις τα προσωπικά σου δεδομένα από τον Facebook λογαριασμό σου, είτε έχεις, είτε θέλεις να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτά.
- Αίτηση για πρόσβαση στο Mobile Partner Portal – Αν είσαι υπάλληλος κινητής τηλεφωνίας, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να σου δοθεί πρόσβαση στη Πύλη συνεργατών του Facebook και να έχεις την ικανότητα να κάνεις αναφορά προβλημάτων που αφορούν τις κινητές συσκευές.
Λογαριασμοί
- Απενεργοποιημένος λογαριασμός – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα μόνο αν ο λογαριασμός σου απενεργοποιήθηκε επειδή έκανες κάποια παραβίαση.
- Απενεργοποιημένος λογαριασμός [2] – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα ώστε το Facebook να κοιτάξει το λόγο που απενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός σου.
- Απενεργοποιημένος λογαριασμός [3] – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα ώστε η τεχνική υποστήριξη του Facebook να κοιτάξει με ποιον τρόπο θα μπορέσεις να ξανά χρησιμοποιήσεις τον λογαριασμό σου.
- Απανεργοποιημένοι λογαριασμοί – Αν βρίσκεται συνδεδεμένος με κάποιο λογαριασμό, πρώτα κάνε αποσύνδεση και στη συνέχεια χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
- Απενεργοποίηση λογαριασμού λόγο ηλικίας – Το Facebook απαιτεί από όλα τα μέλη του να είναι άνω των 13 χρονών. Για να ενεργοποιήσεις ξανά τον λογαριασμό σου, στείλε τα απαραίτητα στοιχεία στην ομάδα.
- Απενεργοποιημένος λογαριασμός [4] – Από αυτή τη φόρμα μπορείς να στείλεις τα στοιχεία σου ώστε το Facebook να επιβεβαιώσει την ταυτότητα σου και να σου ξανά ενεργοποιήσει το λογαριασμό.
- Ψεύτικο προφίλ – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να κάνεις ένα λογαριασμό αναφορά στο Facebook ο οποίος αναφέρει πως είναι εσύ, αλλά δεν είναι.
- Ο προσωπικός μου λογαριασμός έχει μετατραπεί σε “εις μνήμην” – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα αν δεν μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου επειδή σε αναφέρει ως “εις μνήμην” λόγο θανάτου.
- Ο προσωπικός μου λογαριασμός απενεργοποιήθηκε – Αν πιστεύεις πως ο λογαριασμός σου απενεργοποιήθηκε από κάποιο λάθος, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- Αναφορά λογαριασμών που αναφέρουν ότι είσαι εσύ – Συμπλήρωσε τη φόρμα με όλες τις διευθύνσεις από τα προφίλ που αναφέρουν πως είναι εσύ.
- Αναφορά ενός προφίλ που λέει πως είσαι εσύ – Αν ένας Facebook λογαριασμός υποστηρίζει πως είσαι εσύ αλλά δεν είναι δικός σου (ή κάποιου που γνωρίζεις), συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
Διαφημίσεις
- Διαφημίσεις σε εκκρεμότητα αναθεώρησης – Βοηθητική φόρμα όταν οι διαφημίσεις εκκρεμούν για αναθεώρηση για πάνω από 24 ώρες.
- Χρέωση διαφημίσεων – Υποστήριξη για συγκεκριμένες χρεώσεις, διαχείριση διαφημίσεων, χρήση κουπονιών και μέθοδοι πληρωμών.
- Διαφημίσεις Facebook API – Αν η εφαρμογή σου έχει εγκριθεί για βασική πρόσβαση στο Ads API, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
- Facebook διαφημίσεις: Επισκόπηση και συμβουλές – Ερωτήσεις που αφορούν τις χρεώσεις και τις πληρωμές των διαφημίσεων σου, καθώς επίσης και συμβουλές για τη δημιουργία διαφημίσεων.
- Βοήθεια για τις διαφημίσεις των παιδιών σου – Επιβεβαίωση πως είσαι γονιός ή προστάτης του παιδιού και ζήτα βοήθεια για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στο λογαριασμό του παιδιού σου.
Παιδιά
- Ζήτηση δεδομένων ενός παιδιού – Συμπλήρωσε τη φόρμα για να κατεβάσεις τα δεδομένα του παιδιού σου προτού διαγραφεί ο λογαριασμός του.
- Αναφορά ανήλικων παιδιών (Νότια Κορέα και Ισπανία) – Αν πιστεύεις πως υπάρχει ανήλικο παιδί κάτω από 14 ετών στο Facebook, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να κάνεις αναφορά.
- Αναφορά ανήλικου παιδιού – Αν πιστεύεις πως υπάρχει ανήλικο παιδί κάτω από 13 ετών στο Facebook, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να κάνεις αναφορά.
- Βοήθεια για τις διαφημίσεις των παιδιών σου – Επιβεβαίωση πως είσαι γονιός ή προστάτης του παιδιού και ζήτα βοήθεια για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στο λογαριασμό του παιδιού σου.
Πνευματικά δικαιώματα και εμπορικά σήματα
- Φόρμα αναφοράς πνευματικών δικαιωμάτων – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να αναφέρεις περιεχόμενο που πιστεύεις πως παραβιάζει τα πνευματικά σου δικαιώματα.
- Φόρμα αναφοράς πνευματικών δικαιωμάτων – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να αναφέρεις περιεχόμενο που πιστεύεις πως παραβιάζει τα πνευματικά σου δικαιώματα (δεύτερη επιλογή).
- Αναφορά παραβίασης των δεδομένων σου – Αναφορά για πνευματικά δικαιώματα, εμπορικά σήματα κ.α.
- Αναφορά εμπορικών σημάτων – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα αν το περιεχόμενο σου αφαιρέθηκε λόγο αναφορών από άλλους χρήστες για εμπορικά σήματα, ενώ δεν θα ‘πρεπε.
- Αναφορά περιεχομένου – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να αναφέρεις περιεχόμενο που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα του εμπορικού σου σήματος.
- Αναφορά περιεχομένου – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να αναφέρεις περιεχόμενο που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα του εμπορικού σου σήματος (δεύτερη επιλογή).
Δεδομένα
- Ζήτηση δεδομένων ενός παιδιού – Συμπλήρωσε τη φόρμα για να κατεβάσεις τα δεδομένα του παιδιού σου προτού διαγραφεί ο λογαριασμός του.
- Ερωτήσεις για τη πολιτική των δεδομένων σου – Αυτή η φόρμα είναι αποκλειστικά για ερωτήσεις που αφορούν την πολιτική του Facebook για τα προσωπικά σου δεδομένα και τη συνεργασία της εταιρείας με το TRUSTe.
- Ζήτηση προσωπικών δεδομένων – Πως να πάρεις τα προσωπικά δεδομένα του λογαριασμού σου, ακόμη κι αν δεν έχεις πρόσβαση σε αυτόν.
Θάνατος και αναπηρία
- Αίτηση απομάκρυνσης λογαριασμού – Αίτηση απομάκρυνσης λογαριασμού για κάποιον που είναι άρρωστος, τραυματισμένος ή με άλλο τρόπο ανίκανος.
- Αίτημα απομνημόνευσης – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις απομνημόνευση του λογαριασμού του αποθανόντος. Το Facebook εκφράζει τα συλλυπητήριά του και εκτιμά την υπομονή και την κατανόησή σου σε όλη αυτή τη διαδικασία. Σημείωση: Κάτω από την ποινή του ψευδορκισμού, το έντυπο αυτό προορίζεται αποκλειστικά για την αναφορά του χρονοδιαγράμματος του αποθανόντος ατόμου για να μνημονευθεί.
- Αίτημα περιεχομένου από λογαριασμό ενός αποθανόντος ατόμου – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις το περιεχόμενο από το λογαριασμό ενός αποθανόντος ατόμου. Το Facebook εκφράζει τα συλλυπητήριά του και εκτιμά την υπομονή και την κατανόησή σου σε όλη αυτή τη διαδικασία.
- Ειδική Αίτηση για Λογαριασμό Αφαίρεσης – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις την κατάργηση του λογαριασμού ενός αποθανόντος ατόμου ή για ειδικά αιτήματα απομνημόνευσης. Το Facebook εκφράζει τα συλλυπητήριά του και εκτιμά την υπομονή και την κατανόησή σου σε όλη αυτή τη διαδικασία.
Ηλεκτρονική Διεύθυνση (Email)
- Δεν έλαβες επιβεβαιωτικό e-mail – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με την επιβεβαίωση του e-mail λογαριασμού σου.
- Το e-mail υπάρχει – Αν υπάρχει ήδη Facebook λογαριασμός που συνδέεται με τον e-mail λογαριασμό σου, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- Το e-mail υπάρχει ήδη – Αν δεις ένα μήνυμα το οποίο αναφέρει πως δεν μπορείς να δημιουργήσεις καινούργιο Facebook λογαριασμό επειδή υπάρχει ήδη ένας με αυτό το e-mail, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
Feedback
- Δώσε feedback ή κάνε αναφορά προβλήματος για τις φωτογραφίες – Αυτή η φόρμα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες στο Facebook.
- Αναρτήσεις/Κοινοποιήσεις σελίδων – Ενημέρωσε το Facebook τι πιστεύεις για την απήχηση των αναρτήσεων σου στις Facebook σελίδες σου.
- Αναφορά προβλήματος και feedback για σχετικά με τη μετανάστευση τοπικού νομίσματος στο Facebook – Σημείωση από την εταιρεία: Ευχαριστούμε που αφιερώσατε το χρόνο για να υποβάλετε μια αναφορά. Δεν θα απαντήσουμε σε κάθε αναφορά, αλλά ενδέχεται να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα καθώς το ερευνούμε.
- Feedback για το Facebook – Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει το κοινωνικό της δίκτυο.
- Feedback για το Fcaebook στις mobile συσκευές – Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει το κοινωνικό της δίκτυο στις mobile συσκευές.
- Feedback για τα Pages Insights – Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει τα Pages Insights (τα δεδομένα/αναλυτικά των σελίδων δηλαδή).
- Feedback και αναφορά διαφημιστικών σελίδων – Ανέφερε κάποιο πρόβλημα ή το feedback σου για μια διαφημιστική σελίδα που προσπαθεί να μαζέψει likes.
- Feedback για το Κέντρο Βοήθειας – Ενημέρωσε την εταιρεία για το πως μπορεί να βελτιώσει το Κέντρο Βοήθειας που παρέχει για τους χρήστες της.
- Instagram – Διαστρεβλωμένη / Εικονογραφημένη εικόνα – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με διαστρεβλωμένες ή εικονογραφημένες εικόνες, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- Το Instagram για το Android – Μαύρες εικόνες – Η εταιρεία γνωρίζει πως σε κάποιες συσκευές το Instagram εμφανίζει τις φωτογραφίες μαύρες ή γκρι. Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα αν αντιμετωπίζεις αυτό το πρόβλημα.
- Αναφορά φωτογραφιών ή βίντεο για παραβίαση των δεδομένων σου στο Instagram – Αυτή η φόρμα αφορά τους ανθρώπους που θέλουν να αναφέρουν παραβιάσεις των προσωπικών τους δεδομένων.
- Το Instagram μου ζητάει να κάνω σύνδεση κάθε φορά – Αν κάθε φορά που κλείνεις την εφαρμογή και την ξανά ανοίγεις σου ζητάει να κάνεις ξανά σύνδεση, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
Σύνδεση
- Πρέπει να συνδεθείς για να δεις αυτό το σφάλμα – Αν βλέπεις αυτό το μήνυμα σφάλματος καθώς περιηγήσαι στο Facebook, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να το λύσεις.
- Φωτογραφία προφίλ στη σελίδα σύνδεσης – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις να αφαιρεθεί η εικόνα προφίλ σου από τη σελίδα σύνδεσης.
- Αναφορά προβλήματος με τη σύνδεση – Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τη σύνδεση στον λογαριασμό σου ή με τον κωδικό πρόσβασης σου, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- εικόνα προφίλ σου από τη σελίδα σύνδεσης.
- Αναφορά προβλήματος με τη σύνδεση – Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τη σύνδεση στον λογαριασμό σου ή με τον κωδικό πρόσβασης σου, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα (δεύτερη επιλογή).
- Το Instagram μου ζητάει να κάνω σύνδεση κάθε φορά – Αν κάθε φορά που κλείνεις την εφαρμογή και την ξανά ανοίγεις σου ζητάει να κάνεις ξανά σύνδεση, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- Ερωτήσεις ασφάλειας – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τη σύνδεση στον λογαριασμό σου λόγο των ερωτήσεων ασφάλειας, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
Κινητά
- Αρχική σελίδα του Facebook για Mobile OEM – Αν είσαι mobile OEM ή ενδιαφέρεσαι να συνεργαστείς με το Facebook, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- Αναφορά προβλήματος με τα γράμματα στο Facebook για Κινητά – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τα γράμματα στο Facebook για Κινητά, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- Αναφορά προβλήματος στο Facebook για Κινητά – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να αναφέρεις τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις όταν χρησιμοποιείς το Facebook από το κινητό σου.
Ονόματα και usernames
- Αλλαγή ονόματος βάση γλώσσας – Στείλε πληροφορίες στο Facebook για να επιβεβαιώσει το όνομα σου στην γλώσσα σου.
- Το όνομα μου δεν αποδέχτηκε – Αν δεν μπορείς να εγγραφείς στο Facebook με το πραγματικό σου ονοματεπώνυμο, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
- Επιβεβαίωση ονόματος – Αν το Facebook απενεργοποίησε προσωρινά τον λογαριασμό σου επειδή ανίχνευσαν πως το ονοματεπώνυμο σου δεν είναι το αυθεντικό, συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα.
Σελίδες
- Πρέπει να συνδεθείς για να δεις αυτό το σφάλμα – Αν βλέπεις αυτό το μήνυμα σφάλματος την ώρα που περιηγήσαι στο Facebook, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
- Διαχειριστής σελίδας – Αν δεν μπορείς να ολοκληρώσεις το security check του Facebook, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την φόρμα στέλνοντας σε φωτογραφία την ταυτότητα σου.
- Feedback για τις στοχευμένες αναρτήσεις – Στείλε το feedback σου στο Facebook για τις στοχευμένες αναρτήσεις των σελίδων.
- Φωτογραφία προφίλ στη σελίδα σύνδεσης – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις να αφαιρεθεί η εικόνα προφίλ σου από τη σελίδα σύνδεσης.
- Αναφορά προβλήματος με την αρχική σελίδα ή τη ροή δημοσιεύσεων – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με την αρχική σελίδα ή την ροή δημοσιεύσεων, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
- Αίτημα για Community-Created Page – Αν πιστεύεις πως η σελίδα σου έχει κατηγοριοποιηθεί εσφαλμένα ως σελίδα που δημιουργήθηκε από την Κοινότητα, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
- Feedback για τα αναλυτικά των σελίδων – Στείλε το feedback σου για τα στατιστικά που λαμβάνεις από τις σελίδες σου.
Πληρωμές και κόστος
- Υποστήριξη για τις Facebook πληρωμές – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με τις διαφημίσεις, τα προωθημένα άρθρα, τα παιχνίδια, τα δώρα, τις δωρεές και τις news feed διαφημίσεις, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
- Facebook πληρωμές για developers – Προβλήματα κατά την πληρωμή σου από εφαρμογές που έχεις δημιουργήσει.
Φωτογραφίες και βίντεο
- Δώσε feedback ή κάνε αναφορά προβλήματος για τις φωτογραφίες – Αυτή η φόρμα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες στο Facebook.
- Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
- Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
- Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Τρίτη επιλογή)
- Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα αν θέλεις να κάνεις αναφορά μιας εικόνας η οποία παραβιάζει τα δικαιώματα της χώρας σου.
- Φωτογραφία προφίλ στη σελίδα σύνδεσης – Συμπλήρωσε αυτή τη φόρμα για να ζητήσεις να αφαιρεθεί η εικόνα προφίλ σου από τη σελίδα σύνδεσης.
- Αναφορά φωτογραφίας ή βίντεο για παραβίαση των προσωπικών σου δικαιωμάτων στο Instagram – Αυτή η φόρα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες και τα βίντεο στο Instagram.
- Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
- Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
- Αναφορά προβλήματος με τα Webcam βίντεο στο Facebook – Αν αντιμετωπίζεις προβλήματα με την εγγραφή βίντεο στο Facebook χρησιμοποιώντας την κάμερα σου, χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα.
Πολιτική απορρήτου και δικαιώματα
- Δικαιώματα απορρήτου: Αίτηση διαγραφής φωτογραφιών – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
- Δικαιώματα απορρήτου: Αίτηση διαγραφής φωτογραφιών – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
- Δικαιώματα απορρήτου: Αίτηση διαγραφής φωτογραφιών – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Τρίτη επιλογή)
- Δικαιώματα Απορρήτου: Αφαίρεση φωτογραφίας – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα αν θέλεις να κάνεις αναφορά μιας εικόνας η οποία παραβιάζει τα δικαιώματα της χώρας σου.
- Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook.
- Δικαιώματα απορρήτου: Αίτημα κατάργησης βίντεο – Αυτό το κανάλι προορίζεται αποκλειστικά για τους χρήστες που θέλουν να αναφέρουν πιθανές παραβιάσεις των δικαιωμάτων απορρήτου τους σχετικά με την εικόνα τους στο Facebook. (Δεύτερη επιλογή)
- Αναφορά φωτογραφίας ή βίντεο για παραβίαση των προσωπικών σου δικαιωμάτων στο Instagram – Αυτή η φόρα αφορά αποκλειστικά τις φωτογραφίες και τα βίντεο στο Instagram.
- Δικαιώματα Απορρήτου – Χρησιμοποίησε αυτή τη φόρμα αν θέλεις να κάνεις αναφορά για παραβίαση των προσωπικών σου δικαιωμάτων.
Κάποιες φόρμες επικοινωνίας έχουν πολλαπλές επιλογές καθώς τις συμπληρώνεις. Ανάλογα με την επιλογή που θα επιλέξεις, θα εμφανιστούν και επιπλέον επιλογές, διαφορετικές ή μη.
Ζήτα βοήθεια από την επίσημη κοινότητα του Facebook
Ένας άλλος ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος για έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook και να λάβεις βοήθεια είναι μέσω της Κοινότητας / Forum που παρέχεται στους χρήστες. Από εκεί, μπορείς να βρεις άλλες ερωτήσεις που έχουν κάνει οι χρήστες, τις απαντήσεις που τους έχουν δοθεί και πάει λέγοντας.
Σημείωση: Η αλήθεια είναι πως, μέσα από τη κοινότητα που παρέχεται, δεν έρχεσαι σε απευθείας επικοινωνία με το Facebook, αλλά με ειδικευμένους χρήστες και αρκετά συχνά με άτομα που δουλεύουν στο κοινωνικό δίκτυο.
Αν βρεις μια ερώτηση παρόμοια με τη δική σου η οποία είναι ακόμα ενεργή, μπορείς από κάτω να συμπληρώσεις και τα δικά σου στοιχεία καθώς επίσης και το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Με αυτό τον τρόπο, όσοι εργάζονται πάνω στο πρόβλημα θα σε βοηθήσουν εξίσου να το επιλύσεις.
Αν αισθάνεσαι πως είσαι ειδικευμένος χρήστης και expert στο Facebook, μπορείς να αναζητήσεις όλες τις αναπάντητες ερωτήσεις και να βοηθήσεις άλλους χρήστες να επιλύσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο κοινωνικό δίκτυο.
Επικοινωνία με το Facebook μέσω επίσημων σελίδων
Υπάρχουν αρκετές επίσημες σελίδες στο Facebook του Facebook οι οποίες όχι μόνο ανεβάζουν καθημερινά καινούργιο περιεχόμενο, αλλά απαντάνε και στις ερωτήσεις των χρηστών τους. Μερικές από αυτές είναι και οι παρακάτω:
- Facebook – Η επίσημη σελίδα του Facebook.
- Facebook for Business – Η συγκεκριμένη σελίδα παρέχει τα πιο πρόσφατα νέα και τις καλύτερες συμβουλές για τους επιχειρηματίες.
- Facebook & Privacy – Κάνε like σε αυτή την σελίδα για να γίνεις καλύτερος με την ασφάλεια και τα προσωπικά σου δεδομένα.
- Facebook Media – Εξερεύνησε τον τρόπο με τον οποίο τα δημόσια πρόσωπα και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης χρησιμοποιούν το Facebook με εξαιρετικούς τρόπους.
- Facebook Design – Γνώρισε τους σχεδιαστές, τους “στρατηγικούς” περιεχομένου και τους ερευνητές που διαμορφώνουν την εμπειρία σου στο Facebook.
- Facebook Developers – Δημιούργησε, ανάπτυξε και βγάλε έσοδα από την εφαρμογή σου με το Facebook.
- Facebook Engineering – Αυτοί που έφτιαξαν το Facebook.
Επικοινωνία με το Facebook: Σύνοψη
Υπάρχουν αρκετοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook και να λάβεις βοήθεια για να επιλύσεις ένα πρόβλημα. Αλλά αν θέλεις να το επιλύσεις γρηγορότερα, τότε καλό είναι όχι απλά να συμπληρώσεις τη κατάλληλη φόρμα επικοινωνίας, αλλά και να κάνεις την ερώτηση σου στην Κοινότητα και στις επίσημες σελίδες του Facebook.
Εσύ τι κάνεις όταν θέλεις να έρθεις σε επικοινωνία με το Facebook; Θα χαρούμε να ακούσουμε τις απόψεις σου στα σχόλια παρακάτω.
33 Σχόλια. Leave new
Θέλω να εποικηνωνισω όσο πιο γρήγορα με καπιον από το Facebook πρόκειται για εκβιασμό
Πως να συμπληρωσουμε φορμα για κλειδωμενο λογιαρασμο οταν το facebook ειναι κλειδωμενο
Πως να συμπληρωσουμε την φορμα για κλειδωμενο λογαρισμο ρε μεγαλε οταν ειναι κλειδωμενο το Facebook
Μου εχουν κλειδωσει αναιτια τον λογαριασμο μου,ενω εγραφα ευχες για χρονια πολλα,προσπαθω να τον ξεμπλοκαρω ακολουθω την διαδικασια μολις παω να στειλω τον κωδικο μου λεει δοκιμαστε αργοτερα,ειμαι αμεα η μονη μου απασχοληση ειναι να μιλαω με φιλους αμεα
Μου εχουν μπλοκαρει αναιτια τον λογαριασμο μου ενω εγραφα ευχες για χρονια πολλα,και ενω ακολουθω την διαδικασια για να ξεμπλοκαρει ερχεται ο κωδικος στο mail μου καιοταν παω να τον γραψω μου λεει προσπαθηστε αργοτερα,ειμαι αμεα η μονη μου απασχοληση ειναι να μιλαω με φιλους απο ομαδες αμεα
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΟ FACEBOOK ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
Είχα δημοσιεύσει κάτι σχετικό με το εμβόλιο και θεωρήθηκε fake news, με ρώτησαν αν ήμουν εγώ ή κάποιος άλλος, παρορμητική πάτησα πάνω εκεί και ταυτοχρόνως έχασα το προφίλ μου. Ζήτησα κωδικό για να το επαναφέρω, γιατί δεν θυμόμουν τον κωδικό που είχα βάλει. Έβαλα τον καινούριο κωδικό και ακολούθησα να κάνω ότι μου ζητούσε και όταν έφτανα στο τέλος αντί να συνδεθώ με τον λογαριασμό μου, μου έγραφε η σύνδεση χάθηκε. Τι μπορώ να κάνω να ανακτήσω τον λογαριασμό μου.
Υπάρχει προσωπικό, ομάδα ανθρώπων του facebook στην Ελλάδα, ώστε να μπορούν με επικοινωνία να με βοηθήσουν να αποδείξω την ηλικία μου, ότι είμαι ενήλικη,στο facebook ώστε να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός μου;
Σας παρακαλώ, η ανιψιά μου πάτησε παίζοντας με το κινητό μου τη χρονολογία γέννησής μου το 2022. Έτσι το facebook έπεσε. Έχω πολλούς φίλους και πολλές φίλες και πολλές αναρτήσεις χρόνων. Πώς γίνεται να μην υπάρχει ένας διανθρώπινος δρόμος επίλυσης του προβλήματος και να αποδείξω το αυτονόητο, ότι είμαι ενήλικη, ότι είμαι εγώ η χρήστρια που μου στέλνονται τόσα πολλά χρόνια τα μέιλ και οι ειδοποιήσεις του facbook. Δν μπορεί να διαλύονται όλα ανπιστρεπτί με το πάτημα ενός κουμπιού. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο δύσκολο να διαπιστωθεί η ηλικία μου.
Exw asfaleisei tn fb kai dn exw tn arithmo pou eixa pws tn eksasfalizw
ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΑΝΕ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ Η ΕΣΤΟ ΝΑ ΜΥ ΠΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΟ…ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΣΗ ΣΤΙΣ 29-01-2022 ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΗΝΗΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΗΞΟΥΝ ΕΣΤΟ ΓΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΤΡΑΒΙΞΩ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΩΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΟΥΤΕ ΣΧΟΙΛΙΑ ΟΥΤΕ LIKE.. ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΡΧΟΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΜΟΥ…ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΑΥΤΟ..
βοηθηστε με εχει κλειδωθει ο λογαριασμος μου..
Καλημερα σας θα ήθελα μια βοήθεια δεν μπορώ να συνδεθώ στο Facebook διότι δεν θυμάμαι τον κοδικο που είχα βάλει. Είχα καταχωρίσει ένα μόνο τηλέφωνο και δεν έχω πλέον πρόσβαση στο τηλέφωνο που είχα καταχώριση για να μου έρθει νέος κοδικος. Τι μπορώ να κάνω για να λάβω νέο κοδικο πως μπορώ να ξανά συνδεθώ ξανά στο Facebook
Κύριε Βασίλη καλησπέρα!
Εμένα χάλασε ξαφνικά το κινητό μου και έτσι έχασα την πρόσβαση μου στο Facebook η κατάσταση μου είναι παρόμοια με του κυρίου πιο πάνω, δεν έχω πρόσβαση στο email διότι ήταν πολύ παλιό, στο προφίλ μου στο Facebook έχω φωτογραφία άλλα δε ξέρω που πρέπει να στείλω τι ώστε να μου δώσουν νέο κωδικό.
Θα μου ήταν πολύ χρήσιμο αν γνωρίζατε κάτι γιατί αυτή την στιγμή έχω πελαγωσει και δε ξέρω τι να κάνω.
για σασ EXEI ΒΓΑΛΕΙ ευτεσ τισ λεξη εχι 2 3 μερες χορισ να το ξερο καιι δεν μπορο να μπο το facebook μου ποσ μπορο να τον επαναφερο
Nikos, ο λογαριασμός σας κλειδώθηκε
Εντοπίσαμε ασυνήθιστη δραστηριότητα στον λογαριασμό σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι κάποιος χρησιμοποίησε τον λογαριασμό σας χωρίς να το ξέρετε.
Ο λογαριασμός κλειδώθηκε Οκτωβρίου 19, 2021
Για να σας προστατέψουμε, το προφίλ σας δεν είναι ορατό στους χρήστες του Facebook και δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας.
καλησπέρα και εμενα το ίδιο ακριβώς έγινε χθες και δεν έχω λάβει ακόμα κάποια απάντηση από το Facebook για να μκυ το ξεκλειδώσει. Εσένα λύθηκε το πρόβλημα σου?
Το λυσατε το προβλημα,μου το εκανε και μενα πριν 5 μερες και ακρη δεν βγαζω
Καλησπέρα σας. Σε μια σελίδα είμαι επιμελητής και η γυναίκα μου ήταν διαχειρίστρια. Στην εναλλαγή των νέων σελιδών βγήκε καταλάθος η γυναίκα μου από τη διαχείριση της σελίδας και έχω μείνει μόνο εγώ ως επιμελητής και κανένας Διαχειριστής. Μήπως γνωρίζει κάποιος πως μπορούμε να πάρουμε πάλι τη διαχείριση γιατί ως επιμελητής δεν υπάρχει τρόπος να προστεθεί νέος ρόλος σε κάποιον. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Kαλησπέρα! Προσπαθώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου στο fb αλλά αυτό δεν είναι δυνατό. Αναγνωρίζει το όνομα χρήστη , αλλά οι διευθύνσεις e-mail που φαίνονται για να αποσταλεί ο νέος κωδικός δεν είναι δικοί μου. Στο τέλος βγαίνει μήνυμα ότι ενδέχεται να κρύψουν τις πληροφορίες και αρχίζει φαύλος κύκλος.Τι έχει συμβεί και τι μπορώ να κάνω;
Για σας
Έχω ένα πρόβλημα και θα ήθελα βοήθεια
Άλλαξα την ημερομηνία γέννησης μου Καταλαθος και μου κύλισαν τον λογαριασμό έστειλα φοτο την άδεια οδήγησης και το άνοιξαν εγώ ξέχασα να το διορθώσω και το κύλισαν πάλι παρακαλώ δώστε μου μια ευχέρεια ακόμα να διορθώσω
Ποσο καιρό έκαναν να σου ανοίξουν τον λογαριασμό? Γιατί έπαθα και εγω κάτι παρόμοιο έχω στείλει την ταυτότητα και περιμένω ακόμα απάντηση
κανω αποδοχη cookies και δε κλεινει το παραθυρο για να βαλω τους κωδικους μου στο facebook και να συνδεθω. αυτο το κανει και στον chrome και στον mozilla. Μου ζηταει συνεχεια να κανω αποδοχη στα cookies κανω αλλα το παραθυρο ανοιγει συνεχεια. Χρειαζομαι βοηθεια να λυσω το προβλημα παρακαλω
καλημερα θελω να μου πειτε γιατι καθε 2 μερες ειμαι μπλοκαρισμενη τι γινεται και ποτε θα μπορω να πατησω λαικ παρακαλω πολυ.
Καλημέρα δε θυμάμαι το κωδικό του φβ μπωρειτε να με βοηθήσετε
καλησπερα, εγω εχω προσβαση στο φβ αλλα το ιμειλ που χρησιμοποιω ειναι παλιο και θελω να το αλλαξω. ακολουθω ολα τα βηματα του φβ αλλα ενω μου λεει οτι μου στελνει μηνυμα επιβεβαιωσης στο καινουργιο ιμειλ, δεν λαμβανω κανενα ιμειλ. το εχω δοκιμασει απειρες φορες εχω κοιταξει κ στα ανεπιθυμητα και παντου και ειμαι βεβαιος οτι δεν μου στελουν ιμειλ. το δοκιμασα και με αριθμο κινητοθ το ιδιο
Δεν εχω προσβαση στο ινστα γιατι μου ζηταει ταυτοποιηση και μου εχει στειλει μηνυμα με εναν κωδικο σε αυτο το παλιο ιμειλ στο οποιο δεν εχω σημερα προσβαση. τι να κανω χρειαζεται οπωσδηποτε να αλλαξω το ιμειλ μου
Έχω κάνει ένα άγνοια μου λάθος χρήση των υπηρεσιών του Facebook κ έτσι με έχει αποκλείσει. Πως μπορω να επανορθώσω τον αποκλεισμό;
Είναι σημαντικό επειδή διαχειρίζομαι κατάστημα.
Στο άνοιξαν τελικά αν ναι μετά από πόσες?
Εδώ και μήνες το Facebook και Instagram έχουν απενεργοποιηθουν, χωρίς καν να καταλάβω τον λόγο. Προσπαθώ τόσους μήνες να συμπληρώσω την φόρμα και περνώ αυτό το μήνυμα συνεχεια:
We can’t review the decision to disable your account
We have fewer reviewers available due to the coronavirus (COVID-19) pandemic, so we can’t review this decision at this time.
Μηπως μπορει να μου καποιος τι μπορω να κανω για να διαγραψω το facebok μου ενω δεν θυμαμαι κωδικο και eimail ουτε εχω βαλει αριθμο τηλεφωνου. Που μπορω να επικοινωνισω;
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ! ΛΥΠΩΝ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ, ΑΦΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ, ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΥΜΑ
ΠΕς ΣΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΣΟΥ Η ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΥΛ ΣΟΥ ΠΟΥ ΗΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΗΖΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΑΝΑΦΩΡΑ. ΚΑΠΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΙς ΟΔΗΓΕΙΕΣ ΘΑ ΔΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ >ΠΛΑΣΤΟ ΠΡΟΦΥΛ<
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ…ΕΧΩ ΕΝΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ FB KAI ENAN ΛΟΓΙΑΡΙΑΣΜΟ ΙNSTAGRAM KAI ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΣΤΟ FB ΕΧΩ ΕΝΑ EMAIL ΠΑΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ INSTAGRAM.OTAN ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΤΟ HELP CENTER TOY FB MOY ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΜΠΕΡΔΕΜΑ…ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΣΒΗΣΩ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ????
Έχεις φωτογραφία σου στον λογαριασμό του Facebook; Αν ναι, μπορείς να απαιτήσεις να σου δώσουν πρόσβαση στο προφίλ σου και να το διαγράψεις.
Εμενα μου ασφάλισαν τον λογαριασμό μου στο Facebook και δεν μπορώ να μπω πια στο λογαριασμό λέει ότι είναι κλειδωμένο. Έστειλα την ταυτότητα μου και περιμένω να ελέγξουν τα στοιχεία. πόσες μέρες θα κάνουνε η τι άλλο πρέπει να κάνω
[…] Διάβασε επίσης: Επικοινωνία με το Facebook (ο απόλυτος οδηγός) […]
[…] […]