Το Instagram πλέον δεν αφορά απλώς σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και σε μία πλατφόρμα που φιλοξενεί πάρα πολλές επαγγελματικές συνεργασίες. Για να μπορέσεις λοιπόν να κάνεις κάποια συνεργασία επί πληρωμή στο Instagram θα πρέπει να ενεργοποιήσεις τη λειτουργία επώνυμο περιεχόμενο στο Instagram.
Διάβασε επίσης: Πώς να ενεργοποιήσεις τις ειδοποιήσεις στο Instagram για μεμονωμένα άτομα
Πώς να ενεργοποιήσεις το επώνυμο περιεχόμενο
Για να μπορέσεις, όπως προαναφέραμε, να κάνεις συνεργασία επί πληρωμή στο Instagram, θα πρέπει πρώτα να ενεργοποιήσεις τη δυνατότητα branded content, δηλαδή επώνυμο περιεχόμενο. Ακολούθησε απλώς τα παρακάτω βήματα:
1. Άνοιξε το Instagram στο κινητό σου, μετά πήγαινε κάτω δεξιά στο εικονίδιο του προφίλ σου και τέλος επάνω δεξιά στο εικονίδιο με τις 3 γραμμές. Εκεί, θα πρέπει να επιλέξεις τις Ρυθμίσεις (Settings).
2. Από τις επιλογές που σου εμφανίζει, θα πρέπει να πατήσεις στο Λογαριασμός (account).
3. Εκεί, θα πρέπει να πας κάτω κάτω και να πατήσεις στο Επώνυμο περιεχόμενο.
4. Στην επόμενη οθόνης θα πρέπει να πατήσεις στη διαμόρφωση εργαλείων (Set up branded content tools) και να αποδεχτείς τους όρους.
5. Αφού λοιπόν αποδεχτείς τους όρους και επιλέξεις (αν θέλεις) τα εργαλεία, θα δεις στην επιλογή Επώνυμο περιεχόμενο ότι πλέον γράφει “Πληροίτε τις προϋποθέσεις”.
Πώς να κάνεις tag την εταιρεία για να είναι ορατή η συνεργασία επί πληρωμή σε κάποιο post σου στο Instagram
Αφού λοιπόν έχεις αποδεχτεί τους όρους και έχεις ενεργοποιήσει το επώνυμο περιεχόμενο, θα μπορείς να κάνεις συνεργασία επί πληρωμή στο Instagram. Αυτό σημαίνει πως αν λάβεις χρηματική αμοιβή για μία δημοσίευση, μπορείς να ταγκάρεις τη συγκεκριμένη εταιρεία. Ας δούμε πως θα το κάνεις:
1. Αρχικά, επίλεξε κανονικά από τις φωτογραφίες σου αυτή που θέλεις να ανεβάσεις.
2. Αφού ολοκληρώσεις την επεξεργασία, θα βρεθείς στην οθόνη πριν τη δημοσίευση. Εκεί θα πρέπει να πατήσεις στις Σύνθετες ρυθμίσεις (advanced settings).
3. Στην οθόνη λοιπόν που ανοίγει, πήγαινε κάτω κάτω και ενεργοποίησε τον διακόπτη εκεί που γράφει Προσθήκη ετικέτας συνεργασίας επί πληρωμή (Tag Business Partner).
4. Τέλος, πάτα από κάτω στην επιλογή προσθήκη επώνυμων συνεργατών και κάνε αναζήτηση το όνομα του brand με το οποίο συνεργάζεσαι.
Σημειωτέον πως η εταιρεία θα πρέπει να αποδεχθεί το tag για να εμφανιστεί κανονικά στη δημοσίευσή σου.
Διάβασε επίσης: Στα χνάρια του Tiktok και το Twitter με τα βίντεο σε πλήρη οθόνη