Το ίντερνετ έχει αποκτήσει έναν κυρίαρχο ρόλο στην καθημερινότητά μας, με τον αριθμό των νέων ιστοσελίδων συνεχώς να αυξάνεται. Ωστόσο μια ιστοσελίδα δεν επιφέρει απολύτως τίποτα εάν δεν λαμβάνει την επισκεψιμότητα που πρέπει.
Είτε πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που στοχεύει στην αύξηση των πωλήσεων, είτε για ένα blog που θέλει να αυξήσει τους αναγνώστες ώστε να προωθήσει affiliate προϊόντα ή διαφημίσεις τις google, η επισκεψιμότητα είναι ο βασικότερος παράγοντας για να επιφέρει το επιθυμητό κέρδος.
Στο σημερινό μας άρθρο προσπαθήσαμε να συμπεριλάβουμε όλους τους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου, είτε δωρεάν είτε με κάποιο κόστος.
Δωρεάν αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδας
1. Ποιοτικό περιεχόμενο
Το νούμερο ένα σε κάθε επιτυχημένη ιστοσελίδα, blog ή eshop είναι φυσικά το ποιοτικό περιεχόμενο. Δεν είναι τυχαία η φράση που ακούγεται πολύ στο εξωτερικό “content is the king”. Η αλήθεια είναι ότι το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, αφού αποτελεί την πιο αποτελεσματική μέθοδο για να προσελκύσεις νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σου. Ανεξάρτητα του είδους της ιστοσελίδας που διαθέτεις, η τακτική προσθήκη άρθρων στο blog της θα βελτιώσει τις κατατάξεις της σελίδας στην Google και θα προσελκύσει νέους οργανικούς επισκέπτες.
Το περιεχόμενο που θα πρέπει να καταχωρείς ωστόσο δεν πρέπει να είναι copy-paste από άλλες ιστοσελίδες. Θα πρέπει όσο το δυνατόν να προσφέρεις μοναδικό και χρήσιμο περιεχόμενο στους αναγνώστες σου ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον τους και να τους κάνει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σου. Εάν και δεν υπάρχει κάποιος κανόνας γα το πόσα άρθρα θα πρέπει να καταχωρείς ή πόσο μεγάλα θα πρέπει αυτά να είναι, καλό θα ήταν να προσθέτεις 2-3 άρθρα την εβδομάδα ώστε να φαίνεται στις μηχανές αναζήτησης η συχνή ανανέωση του περιεχομένου.
Διάβασε επίσης: Πως να γίνω Freelancer: Τι είναι Freelancing
2. Δημοσίευση συνδέσμων στα κοινωνικά προφίλ
Τα Social Media αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο για να αποκτήσετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Καλό λοιπόν θα ήταν να δημιουργήσετε κοινωνικά προφίλ σε όλα τα διαθέσιμα και δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα. Αυτό σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να διαθέτει προφίλ τουλάχιστον σε Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin και Youtube εάν χρειάζεται η δημοσίευση βίντεο. Ωστόσο η απλή δημιουργία κοινωνικών προφίλ δεν είναι αρκετή. Θα πρέπει να γίνεται τακτική προσθήκη περιεχομένου, κοινοποίηση συνδέσμων και συμμετοχή στα σχόλια των ακολούθων σας ώστε να έχουμε κάποιο σημαντικό αποτέλεσμα.
3. Διεξαγωγή διαγωνισμών
Ένας πολύ καλός τρόπος για προσέλκυση νέων επισκεπτών σε μια ιστοσελίδα είναι η συχνή δημιουργία διαγωνισμών. Εάν διαθέτεις κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείς να βάζεις ανά τακτά διαστήματα έναν διαγωνισμό, με έπαθλο κάποιο από τα προϊόντα σου και όρους συμμετοχής να ακολουθήσουν την επίσημη σελίδα στα κοινωνικά προφίλ. Αποκτώντας νέους followers φυσικά θα αυξήσει και την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου μόλις αναρτάς κάτι στα κοινωνικά προφίλ.
Εάν δεν διαθέτεις ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά κάποιο Blog, μπορείς να απευθυνθείς σε διάφορες εταιρείες ώστε να διενεργήσεις κάποιον διαγωνισμό με τα προϊόντα τους. Στους όρους συμμετοχής φυσικά θα έχεις και το Like – follow στην εταιρεία που διαθέτει το προϊόν.
4. Πώς να αυξήσεις την επισκεψιμότητα με σχόλια σε Blogs τρίτων
Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός ελληνικών Blog με αρκετούς επισκέπτες το μήνα. Ένας καλός τρόπος είναι να εκμεταλλευτείς την επισκεψιμότητα των blogs αυτών προς όφελός σου. Αυτό μπορεί να γίνει καταχωρώντας χρήσιμα σχόλια στα άρθρα με έναν σύνδεσμο προς την δική σου ιστοσελίδα. Ωστόσο τα σχόλια δεν θα πρέπει να είναι spam, αλλά να προσφέρουν χρήσιμες συμβουλές. Διαφορετικά εν θα εγκριθούν από τους διαχειριστές των blog.
5. Ανταλλαγή συνδέσμων με άλλα blogs
Ένας επίσης καλός τρόπος για το πως να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου είναι η ανταλλαγή συνδέσμων με άλλα blogs. Μπορείς να επικοινωνήσεις με διάφορα Blogs προκειμένου να τοποθετήσουν ένα άρθρο όπου το τέλος του θα αναγράφεται κάποια βράση όπως «διαβάστε περισσότερα άρθρα σαν και αυτό εδώ» ή «διαβάστε την συνέχεια του άρθρου εδώ» με σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας. Ωστόσο εάν δεν θέλεις να πληρώσεις για κάτι τέτοιο, θα πρέπει και εσύ να κάνεις το ίδιο στο blog σου στα πλαίσια μιας αμοιβαίας ανταλλαγής συνδέσμων.
Συμπέρασμα
Όσον αφορά την δωρεάν αύξηση επισκεψιμότητας σε μια ιστοσελίδα, κυρίαρχο ρόλο έχει η ποιότητα του περιεχομένου. Τόσο στα κείμενα που αναρτώνται στην ιστοσελίδα σου όσο και σε ιστοσελίδες τρίτων και τα κοινωνικά προφίλ. Προκειμένου να προσελκύσεις νέους επισκέπτες, θα πρέπει να τους δώσεις κάποιο κίνητρο. Προσφέροντάς τους κάτι χρήσιμο να διαβάσουν είναι και ο καλύτερος τρόπος.
Πώς να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου επί πληρωμή
Οι δωρεάν τρόπου για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου θα επιφέρουν εγγυημένα αποτελέσματα ωστόσο θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να γίνει αυτό. Εάν θέλεις πιο άμεσα αποτελέσματα μπορείς να στραφείς σε κάποια μέθοδο επί πληρωμή. Παρακάτω θα βρεις τις καλύτερες από αυτές
Διάβασε επίσης: Οι καλύτερες ιστοσελίδες για να προσλάβεις freelancer προγραμματιστές
1. Πληρωμένες διαφημίσεις σε Google και Social Media
Η δημιουργία μιας διαφημιστικής καμπάνιας αποτελεί πάντοτε μια αξιόπιστη λύση για αύξηση της επισκεψιμότητας. Η καμπάνια αυτή μπορεί να δημιουργηθεί τόσο στο Google Ads όσο και στα κοινωνικά προφίλ Facebook και Instagram. Το κόστος διαφήμισης ποικίλει ανάλογα με το είδος της ιστοσελίδας σου, ωστόσο μπορείς εσύ να ορίσεις το κεφάλαιο που είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις.
2. Πώς να αυξήσεις την επισκεψιμότητα με Αγορά Advertorial άρθρων
Ως advertorial άρθρο ορίζεται το διαφημιστικό εκείνο άρθρο που καταχωρείτε σε ένα blog. Για παράδειγμα εάν διαθέτεις ένα eshop, μπορείς να προσεγγίσεις μερικές ιστοσελίδες τρίτων προκειμένου να κάνουν μια παρουσίαση των προϊόντων σου. Ωστόσο αυτό απαιτεί κάποια έρευνα ώστε να βρεις ιστοσελίδες που λαμβάνουν μια ικανοποιητική επισκεψιμότητα και φυσικά δεν θα σου ζητήσουν μια περιουσία για την καταχώρηση του άρθρου.
3. Βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας για το SEO
Το SEO αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου από τις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο αποτελεί μια πολύπλοκη διαδικασία με αρκετούς παράγοντες να επηρεάζουν το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν το SEO μιας ιστοσελίδας είναι η γρήγορη φόρτωση, η προσθήκη ποιοτικού περιεχομένου, η βελτιστοποίηση των meta τίτλων και περιγραφών, η εσωτερική διασύνδεση των επιμέρους σελίδων και πολλά άλλα.
Εάν όλα αυτά σου ακούγονται από άλλο πλανήτη και φυσικά δεν μπορείς να ολοκληρώσεις μόνος σου, μπορείς πάντοτε να απευθυνθείς σε κάποιον επαγγελματία που παρέχει υπηρεσίες SEO. Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί τον καλύτερο τρόπο για να αυξήσεις μακροπρόθεσμα την επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας. Ωστόσο θα πρέπει να σε προειδοποιήσουμε για το κόστος. Η συγκεκριμένη στρατηγική, εάν και επιφέρει τα καλύτερα αποτελέσματα, αποτελεί μια επένδυση με αρκετά υψηλό κόστος. Ανάλογα με την εταιρεία που θα απευθυνθείς μπορεί να σου ζητήσουν από 250 έως και 500 ευρώ τον μήνα. Ενώ αν θέλεις όντως αποτελέσματα θα πρέπει να επενδύσεις για τουλάχιστον 3-6 μήνες. Όπως καταλαβαίνεις το ποσό αυτό είναι αρκετά μεγάλο, ωστόσο ανάλογα το αντικείμενο της ιστοσελίδας σου μπορεί να κάνει την απόσβεση σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.
Οι παραπάνω τρόποι αποτελούν τους πιο δημοφιλείς για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. Καλό θα ήταν να αξιοποιήσεις όσους περισσότερους μπορείς, ώστε να δεις και μια αισθητή διαφορά στην άνοδο των στατιστικών σου.
Διάβασε επίσης: Πώς να βγάλεις λεφτά στο ίντερνετ πουλώντας τα σχέδιά σου